Ghidul publicurilorINSTRUCȚIUNILista publicurilorContact: 031 81 07 440
INSTRUCȚIUNI
Cum arată de fapt întregul proces de la înregistrare până la rularea campaniei?

Targetați cu reclama ETARGET pe publicul internetului național și internațional. 

 

1. Pregătiți-vă bannerele

Ce trebuie să îndeplinească un banner bun?

Descărcați-vă documentul nostru PDF cu specificațiile tehnice pentru toate dimensiunile bannerelor online. Dați graficianului cerințele dumneavoastră în legătură cu conținutul reclamei împreună cu specificațiile tehnice din acest document.

Dacă nu aveți un grafician extern, puteți să încercați să vă creați și singuri bannerele pe site-uri precum: www.bannersnack.com/ro sau www.bannercreator.nu/banner-maker.html.

2. Înregistrați-vă în ETARGET 

După ce aveți create bannerele, urmează să vă setați campania în ETARGET. Prin registrarea noastră online gratuită vă creați un cont nou pentru a vă putea gestiona bannerele.

3. Implementați codul universal pe toate subpaginile site-ului

Odată ce v-ați logat în noul dvs. cont, primul pas ar trebui să ducă la secțiunea Publicuri - Administrarea codurilor, unde găsiți și codul universal. Înainte de a seta și activa campania dvs.,  aceast fragment a codului  trebuie implementat pe toate subpaginile site-ului sau în aplicațiile mobile. Dacă nu sunteți siguri cu implementarea codului, solicitați asistența administratorului site-ului dvs..

Datorită acestui pas, publicul vi se va crea automat din utilizatorii care au vizitat site-ul dvs.. Astfel, vă veți putea reaminti mai târziu cu reclama dvs..

4. Creați-vă campania de bannere

Pentru a vă crea o nouă campanie de bannere trebuie să faceți click în contul dvs. la secțiunea Bannere RTB, pe Adaugă Banner RTB.

Completați cu atenție informațiile de bază a campaniei dvs.. Dacă nu înțelegeți unul din pași, plasând cursorul pe semnul întrebării puteți vedea nota explicativă pentru fiecare termen.

5. Încărcați bannerele pregătite în cont

Alegeți dimensiunea bannerului pe care o veți folosi în campania publicitară și încărcați fiecare banner în galeria dvs.. Imaginile încărcate o dată vor fi disponibile pentru dvs. și la viitoarele  campanii.

6. Setați-vă targetarea campaniei

Alegeți din diferitele opțiuni de targetare și ajustați-vă specificul publicului dvs. definit eficient. Spre deosebire de campania clasică de bannere targetată pe anumite site-uri, bannerele dvs. sunt targetate exact pe membrii publicului dvs..

În timp ce ei navighează pe internet, reclama dvs. va apărea pe diferite website-uri doar publicului dvs., ceea ce economisește semnificativ costurile pe publicitate.

7. Setați-vă limitarea afișării bannerelor dvs.

Alegeți de câte ori pe zi se va afișa bannerul dvs. aceluiași utilizator. Ideal ar fi să faceți setarea astfel încât utilizatorul să nu fie urmărit pe internet de reclama dvs. toată ziua, pentru a nu-l descuraja.

8. Alegeți nivelul de securitate a brandului dvs.

În cadrul retargetingului evitați să vă afișați pe site-uri cu conținut inadecvat. Site-urile din sistemul nostru sunt verificate și evaluate cu grijă.

Utilizând setările, puteți să filtrați afișarea bannerelor dvs. doar pe site-urile de calitate, a căror conținut nu poate dăuna reputației brandului dvs..

9. Alegeți bugetul campaniei

Alegeți bugetul de care dispuneți pentru publicitate.

Pentru o campanie mai semnificativă, la început vă recomandăm să începeți cu cel puțin 1900 Ron. Testați pe bugetul inițial, ce vă poate aduce o reclamă online bine targetată și rulați-o a doua oară la maxim.

 

Dacă veți avea probleme cu oricare dintre acești pași sau veți avea întrebări suplimentare, vă rugăm să sunați la Suport Clienți la 031 81 07 440.